biroul online
AUTORIZĂRI ȘI DOCUMENTE DE URBANISM
DRUMUL CEL MAI SCURT CĂTRE PRIMĂRIE
Acest spațiu este destinat documentelor de urbanism și diferitelor autorizări emise de Primăria comunei RÂU DE MORI.
Tot aici puteți vedea reglementările în domeniul urbanism, valabile pe teritoriul comunei Râu de Mori.
Documentele necesare obținerii Certificatului de urbanism și Autorizația de construire
Pentru a putea construi o cladire, modifica sau demola una existenta din punct de vedere legal este necesar o autorizatie de construire .
Pentru obținerea acestei autorizații este necesar :
1. Certificat urbanism
2. Avize si acorduri
3. Autorizatia de construire
Actele necesare pentru obtinerea certificatului de urbanism:
– cerere tip (descarcă de aici formularul de cerere)
– actele de proprietate (contract de vânzare cumpărare extras carte funciară în original)
– documentația tehnică necesară:
partea scrisa memoriu explicativ, un exemplar care va conține:
a) Plan de încadrare în zonă
b) Plan de situație vizat de OCPI Hunedoara, întocmit de către un topograf autorizat (pe planul de situație trebuie trecute toate distanțele de la toți vecinii.
c) Plan cadastral de pe ortofotplan de la OCPI .
Prin certificatul de urbansim se vor solicita anumite avize, anexate la cererea pt. emiterea autorizației de construire.
Certificatul de urbanism este o operațiune administrativă care are rolul de a informa autoritățile locale despre regimul juridic, regimul tehnic și economic al imobilului despre a cărei situație este vorba.
Dovada achitării taxei pentru emiterea certificatului de urbanism – se stabilește în functie de suprafața terenului.